Tokio Hotel

Hehhej sitter hemma hos abina och bloggar runt lite.
Sabina kollar på män som hatar kvinnor.Om jag kan tycka så tycker
jag den värkar bra men jag kan kolla på den sen.
men jag vill skriva nu eftersom när jag kommer blir det inte
lika mycket data eftersom mitt internet funkar inte.
Och jag hatar det.+så älskar jag bara Sabinas tanjentbord.
man bara flyter på det.Snart ska Sabina gå och lägga sig eftersom hon ska på michael jackson filmen
imorgon.Själv så tycker jag michael jackson inte är så bra,Men vi alla har ju olika smaker av musik.
och lyllo henne för hon får gå på bio men inte jag (tummen ner)´´ men aja imorrn är det
är det jennys födelsedag så vi kanske ska ut och äta.Jag längtar tills det är min födelsedag.
men nu sak jag gå men lägger up lite bilder först

bill kaulitz han är såååååååå snyyyyygg
photoshoot9-2-2-1.jpg image by Babbity_Rabbity
söta TH
bill_kaulitz.jpg Bill Kaulitz image by onlybillismylove
varför är han så söt man bara smälter när man ser han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0