saknar er <3 ALLA

hejhejj sitter hemma och kollar på svensak hollywood fruar på reprisen.
han inte att se på den i måndags.men whatever kollar på den nu jö.
ska kanskedra ner till sthlm imorrn ska bli så jävla nice sakande sthlm.
älsk er. tänkte gå in på lite shopping runda komma hem med något.
en sak jag har lärt mig när jag bode där är:man kan inte komma hem untan någonting
när väl är där. elr vad säger ni?
minst 4 påsar.
var upe på hotellet idag och åt lite.

morrn äre skla igen men det är ju fredag och då slutar jag 11.30
lektion 1:mentorstid
lektion 2:profil
lektion 3:svenska

sen slutar vi och det ska bli skönt för då
 ska vi till stallet och hälsa på min lilla D ponny som jag har fått utav
mamma.klockan är snart 22.50 så jag ska snart
gå och lägga min gför jag blir så trött annars.!!

dagens outfit:
tjock tröja från lager 157
tröja från MQ
skor från bianco
mjukisar från addidas.

undrar vad man ska göra imorrn kväll det finns inget att göra hära.
jag vill till sthlm jag sanar det JÄTTE MYCKET.jag saknar  mina gamla kompisar
jag önskar att jag kunde spola tillbaks tiden när jag gick i början av 6an.
vi hade så trevlig spec jag och hanna.jag saknar dig jätte mycket.det är super svårt att vara ifrån
dig du är fan min bästa vän jag någonsin jag har haft.
och jag vill värkligen INTE tappa kontakten med dig.
men nu måste jag gå och sova puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Victor

Hehe, nej det är inte särskilt billiga. Men jag tycker i alla fall att de var snygga :)

2009-10-15 @ 22:51:56
URL: http://vicka.blogg.se/
Postat av: linnea

jo de var dom.speciellt för att vara burberry jag har set ett par för 4.500 kr...

2009-10-17 @ 01:42:12
URL: http://theonlyday.blogg.se/
Postat av: hanna

älskar dig linnea <3

2009-10-21 @ 20:54:19
Postat av: Anonym

jag älskar dig hanna också <3

2009-10-24 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0