orkar inte

hejhejj stter och lyssnar på liote musik.
nobody´s home med avril lavinge.och Hot ofc
idag har jag bara varit med sabina och sovit
och ikväll ska vi äta glass med chokladsås och bananer.
kanske inte det nytigaste i världen men
ibland kan man una sig något för jag har ju kul.
men sen kan man ju inte sånt varje dag.
vad har ni gjort idag är lite piss of idag på något.
funderar att åka hem frö jag vill åka till calle.vet inte ifall han har det bra.
jag vill ju inte att han inte kommer känna att han inte känner igen mig sen.
jo men jag åker någ hem på torsdag och kommer hem på morgonen.
Men jag vet inte för jag vill ju lixom vara kvar hära jag har inte lust
att åka hem.jag vill ju vara kvar hära så mycket det går.
Men ja vi får se.men hej råå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0