min andra blogg

hejhejj jag har en till blogg nu den andra som heter biilkaulitz.blogg.se.
jag ville göra och den nya kommer handla om julen loven  nyår och roligheter och lov julen massa med skojigheter fast det ända jag kan
säga är jag hoppas ni kommer gilla den om ni är tokio hotel älskare
så har vi något gemensamt jag bara avgudar dem tänkte lägga up lite videos och bilder
och massa med skojigheter.som jag sa hoppas ni gillar den enjoy..
so  idag har jag varit hemma och i halmstad där min pappa bor
han har ju träffat en tjej dära.Och jag är då med sabina och jenny och elvira(min syrra)
och patric(min pappa)jenny håller på att diska där uppe
för hon har fyllt år igår eller det var för 19 minter sen men jag ska gå nu för jag
ska bära up elvira till hennes säng hon har somnat i min eftersom vi kollade på film
men som sagt i min andra blogg har jag inte kunnat skriva så mycket
eftersom jag har en häst så jag hinner inte skriva så mycket
och så har mitt internet laggat hemma hos min mamma.men jag ska försöka skriva så mycket jag kan.
men nu när jag är hos pappa så kan jag skriva mycket.men som sagt jag ska försöka skriva så mycket jag kan men jag åker hem på fredag herrååå
johan palm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0