i love you

hejhejj sitter upe på plevna och äter lite kyckling.
jag fryser så in i helvette.
men man har ju det kul man har ju en pappa
som livar up dagen med ett skratt.
coh mona som är tjurig dagen lång.
men jag är ganska ledsen för min pappa
åker hem imorrn till halmstad till sin tjej jennie för han saknar henne
ganska mycket nu,en jag kommer sakna honom.jag vet att det kanske låter löjligt
när jag säger det men det är inte så himla kul.men den goda nyheten är att pappa
kommer ner igen nästa fredag.och då kanske jennie följer med.och ska
kolla på mig när jag rider.Men imorrn ska jag rida på calle igen fast jag rider preivat på honom då.
så om någon vill följa med sofia linnea eller någon  ?
hanna jag skulle vilja att du följer med men det kasnke inte går så bra.
men det går ju inte så bra.för att du är i sthlm och jag tror inte du vill bara komma
ner en dag bara.men vi syns ju någon gång på lovet.

liknar calle på bilden men jag hade inte min usb sladd med mig så jag fick
ta någon från nätet bara.hoppas den duger iaf

jag red ju honom idag det gick ganska bra.han var super duktig.
men han är så fruktansvärt snabb.men han är ändå min lilla älskling
ändå. Jag saknar honom redan. imorrn ska jag mamma elvira rida honom.
vad ska ni göra idag jag sak slappa äta godis kolla på film och sova.finns inte
så mycket att göra.

dagens outfit
ridskor från sthlm
tröja från H.M
ridbyxer från stadium.

men nu sak jag dra jag hoppas ni får en bra lärdag och söndag kommer inte kunna skriva på ett bra tag
men aja jag sak gå hem till mamma nu bye byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0