heeemmma igen

hejhejj nu sitter jag hemma igen och skriver hade inget
för mig.vad har ni gjort idag då.
jag har bara suttit hemma och kollat på
tv i dem närmaste 7 timmarna för vi slutade halv tolv idag,
Så det var inte så bra program när jag kom hem.
ska kanske ner till pappa v.44 för då är det lov.
och det ska bli fett nice.jag ska bara slappa och komma ifrån malmköping
det är det bästa av allt tycker jag.!!!!!
på sista tiden har jag och sofia spelat kort´och jag har vunnit hela tiden
nästan.sofia vann 4 gånger av 20 typ.

dagens outfit är:
tights från gina tecot
tunika från london
tröja av odd molly

men nu m¨ste jag gå och kolla på
film,heej då skriver mer imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0