en ny i familjen

hejhejj sitter på plevna och vi kom precis hem
från att provridit.så vi har en kille i familjen som heter calle
om ni undrar så är det en häst.fast nu blir det mycket jobb.
så jag blir inte mycket vid bloggen.men någon gång i veckan kan jag skriva.
vad har ni gjort.dag har jag ju som sagt provridigt.
och har varit i skolan.vi har haft engelska,so,svenska,och mer
men jag var ju tvungen attt gå
efterom jag skulle åka till calle.

dagens outfit:
tröja från odd molly
tjocktröja från isay.
tights från åhlens
kjol från gina trecot.

men nu måste jag gå
för jag ska äta.har bara ätit
havregrynsgröt idag till frukost
så jag är ganska hungrig.men jag ska se ifall jag kan skriva
imorrn annars blir dte en annman dag. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0