älsklingen kommer på fredag

hejhejj sitter hemma med elvira
och väntar på att pappa ska komma hem.
idag hade vi kort onsdag.
det var super skönt för då slipper vi jobba så sent.
och jag årkaar inte vara i skolan.
snart eller på fredag kommer min lilla älskling.
han heter calle .och om ni undrar så är det en häst.
han heter igentligen kingela vecet inte hur det stavas.men aja.och idag hade vi matte,bild,idrott,tyska fast
vi var gå. bara på tyskan i en kvar eftersom vi slutade sen.


dagens outfit:
tröja från åhlens
tisgt från

just nu när jag sitter hemma kollar jag på
new christine och snart börjar
elller nu börjar vännes så nu måste jag gå
zå jag skriver mer när jag kan hej då byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0